تکست رایگان رپ


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت رپفادر خوش آمدید! به وب سایت رپفادر خوش آمدید!

نظراتان به وب رپفادر :






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 37
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 134
بازدید کل : 265281
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 40
تعداد آنلاین : 1



آمار مطالب

:: کل مطالب : 22
:: کل نظرات : 40

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 18

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 30
:: باردید دیروز : 37
:: بازدید هفته : 30
:: بازدید ماه : 134
:: بازدید سال : 237
:: بازدید کلی : 265281

RSS

Powered By
loxblog.Com

سلام به شما دوستان عزیز به وب سایت رپفادر خوش آمدید!

تکست رایگان رپ
ساعت | بازدید : 7111 | نوشته ‌شده به دست رپفا | ( نظرات )
صدای تیک تیک ساعت زمان رقص لیزر شبا با من ببین واقعا داره مترکونه شهر صحبتشم پخشه توی شرق و غرب کشور همیشه بگاس با صحبتای من شایدم ضربان بیاره حرارته رپ شوق و ذوقه هنجارای غرب اما نگرفتن معنی واقعی رپ دست هنر میزنم رو سینه های ترس واسه آزادی رپ اما بی توجهی تو سره تکسمان زد باید حرفام بشه روان گرده مغز نباید فراموش بشه حرارته دست ما به سختی از اینا گرفتیم درس رپ و ساختیم با عنوان غرب نباید بشه مسخره دسته شش و هشت منم چهرم باید بشه مترسکه شب پنهان شن علایم صبر که رسما کس میگن ۱۳ه نحص بابا کس نگید ممکنه سگ شم من جرتون بدم از هر طرف "این تکست نوشته هیا رپر تهران پارسه هنوز نخونده گفت هر کی می خاد بخونه ولی شما نظرم بدید¡


:: موضوعات مرتبط: تکست رایگان رپ و پاپ و رپ , تکست پاپ و رپ و راک و متال با حسین خان و یو و فرشته لیدی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
محمد امین در تاریخ : 1391/10/24/0 - - گفته است :
داداش این قافیه هاش کجاست؟میگی به ما؟فاصله نذاشتس سخت شده ولی اشکال نداره دمت گرم.من میخواستم روی این بخونم بیتشو چند میدی؟ارزون حساب کن مشتری شیمhttp://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(13).gif

<-CommentGAvator->
مریم رپ در تاریخ : 1391/9/11/6 - - گفته است :
سلام شنیدم شما بیت رپم می سازید!من یک سفارش دارم اگه میشه یه بیت دیس لاو واسم بسازید هزینشم مشکل ندارم فقط من تکست و به آدرس ایمیلتون می فرسم فقط سریع دوست دارم خوشگل بشه باشه!

دمتون گرم رپفادریا!
پاسخ: شما بهترین جا آمدید برای ساختن "بیت" رپ چون بعضی از سایت ها بیت های کاور را به جای در خواستی شما می فرستند,ولی ما بیت ها را دستساز می سازیم و تحویل شما عزیز میدهیم! _در مورد مبلغم ما دقیقه به دقیقه خود آهنگ حساب می کنیم,مانند; _یک آهنگی ۴ دقیقه است ما هر دقیقه را"۱۰۰۰۰" هزار تومان حساب می کنیم. که میشود ۴۰۰۰۰ هزار تومان!

<-CommentGAvator->
مهراد در تاریخ : 1391/9/2/4 - - گفته است :
من خوشحال میشم باهات تبادل لینک کنم

خواستی خبرم کن


پاسخ: دوست عزیز ما برای همکاری با شما و خدمت به شما آماده خدمتگذاری هستیم!


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: